Je weet wie je bent en je hebt je bedrijf opgebouwd met sterkte content. Je plukt nu de vruchten van al die uren achter je laptop, die nachtelijke ingevingen, die avondjes Netflix die je oversloeg en dat sporten dat er af en toe bij inschoot. Alles voor je bedrijf. En dat werkte, want je business groeit als kool. Dat is te gek, maar deze nieuwe fase kent ook nieuwe uitdagingen. Zo kun je alleen doorgroeien en nieuwe plannen uitrollen als je leert delegeren en niet meer alles zelf doet. Je mist namelijk uren in een dag. Extra handjes om je ideeën uit te voeren, sparringspartners die je helpen in je strategie naar de volgende stap: op businessvlak, financieel, juridisch en in de storytelling van je bedrijf. Repeterende taken waar je business op drijft. Kwalitatieve content is een essentieel onderdeel om zichtbaar te blijven op het netvlies van je klanten. Het laat zien waar je (voor) staat, wat je hebt geleerd en wat je te bieden hebt. Maar groeien in je business kan alleen wanneer je mensen inhuurt op wie op kunt vertrouwen, die de aandacht hebben voor een deel van jouw bedrijf zoals jij er aandacht voor hebt. Wanneer je geen ‘one (wo)man-show’ meer bent, want iedere sterke ondernemer heeft een team van specialisten nodig die haar support, pas dan benut je je eigen potentieel optimaal.

De kracht van next level content

We leven in een tijd waarin content in zo’n hoeveelheden op ons afgevuurd wordt dat we al in een split second moeten shiften: gaan we dit toelaten of niet? 90% van alle berichten zien we niet of scannen we, omdat ze niet bijzonder genoeg is. Alleen de social media posts, landingspagina’s, emails, websites en blogs die ons in het verhaal zuigen, niet meer loslaten en een emotie bij ons opwekken zijn krachtig genoeg om effectief te zijn. Dat zijn de berichten die we onthouden, de verhalen die zich vastzetten in ons hoofd, die we doorvertellen aan anderen en waarvan we voelen: ‘dit past 100% bij mij, dit product of deze dienst’, die wil ik hebben. Want laten we eerlijk zijn: goede content zorgt niet alleen voor bevestiging van je merk en vergroting van naamsbekendheid, maar ook voor conversie.

Naamsbekendheid, betrouwbaarheid en kwaliteit zijn de basis, gunfactor de beslissende stem. Claim your story. Een klant koopt bij jou om jou. Dus je moet laten zien wie je bent, niet in oppervlakkige aanbiedingen, maar door eerlijke verhalen te delen die jouw persoonlijkheid en ambitie kleuren. Een ontzettend leuke, maar tijdrovende, lastige en repeterende taak waar je in deze fase van je bedrijfsvoering simpelweg niet meer genoeg aan toe komt.

Pak je vrijheid terug

Met een contentpakket ga ik in jouw schoenen staan. Als fictieauteur weet ik precies hoe ik me moet inleven in andere mensen. Ik doe niets liever. Hoe beter ik je leer kennen – van je gedachten tot je vocabulaire, van je onzekerheden tot je superkrachten – hoe eenvoudiger het gaat. In een abonnementsvorm doen we dat. We gaan een samenwerking aan voor zolang jij die extra tijd nodig hebt. In die periode (minimaal drie maanden, daarna maandelijks opzegbaar) leg je de verantwoordelijkheid van je content bij mij neer. Zie me als een extra brein (want we beginnen met een uitgebreid strategiegesprek en ik blijf met je meedenken) en extra handjes die uitvoeren wat jij in een split second bedacht. Jij ziet een kans en ik glam your content, zodat het niet bij een goed idee blijft, maar je het ook direct kan aanbieden aan je klanten. Zo kost groeien jou minimale effort (een lijstje met bulletpoints, een voiceberichtje of een telefoontje vanuit de auto kan al genoeg zijn) én krijg je er maximaal resultaat en ruimte in je hoofd voor terug, omdat je weet dat de uitvoering van je content altijd is geregeld.

Interesse

Ik werk in deze abonnementsvorm slechts met een beperkt aantal klanten en ook op basis van een wederzijdse klik. Is er geen ruimte, dan is het mogelijk om jezelf op een wachtlijst te plaatsen. Komt er een plek vrij, ben je de eerste die ik bel. Een abonnement is maatwerk en gebaseerd op een inschatting van het werk dat jij graag wil overdragen. Het starttarief van een abonnement is 500 euro per maand, maar kan worden uitgebreid op basis van (tijdelijke) behoefte. Je weet vooraf altijd wat je kwijt bent en krijgt geen extra rekeningen. Heb je interesse, laat het dan weten en plan een korte call in voor een eerste kennismaking.